On 2012.04.24 14:18, Laimis wrote: > Jei be tavo žinios keičiama tai, ką pats nusistatai, tai tikrai yra > problema (nors ją reikėtų aiškintis su pačiu omniu; nemanau, kad tai yra > didžiojo sąmokslo, kaip išdurti savo klientus, dalis; veikiausiai — > techninės padermės nesklandumai). bet ar man nuo to geriau ? ar siaip kazkas skripta paleido koki tai padariusi, ar kitokie nesklandumai. Juk jei as susisetupinu man reikiama paslaugu rinkini (t.y. siuo atveju isjungdamas tai ko nereikia, o ne isijungdamas kazka kur netycia gal praleidau koki paslaugos max galiojimo laika po ko ji atjungiama) esu isitikines, kad taip ir bus, kol as naudojuosi operatoriaus paslaugomis ir moku uz jas laiku ? > Tačiau ar esi tikras, kad per tą laiką nekeitei (neatsinaujinai) plano? sis konkretus atvejis yra signalizacijoje esantis prepaid'as, ir ten nuo jo aktyavimo planas nebuvo nei joks akcijinis, specialiai parinktas tas 'standartinis". Visos operacijos kurios buvo su juo darytos tai - papildymai kas nustatyta laika. Ir BP buvo atjungtas pirmu, reikalu, nes buvo butinas testiniams skambuciams tikrinantiems ar abonentas "ant rysio", ir jei nepavykdavo prisiskambinti - budavo inicijuojami atitinkami kiti veiksmai, cia gi pyyyst i BP pradejo eiti skambuciai ir tai budavo sutraktuojama, kad prisiskambinimas pavyko reiskia pultas "online", o to realiai nebudavo.