Sunday rašė: > Esmė, ne konkrečioje pinigų sumoje, o tai, kad operatorius desperatiškai > bando didinti savo pajamas neetiškais būdais išdurinėdamas savo > klientus. Ir tai garbės jam nedaro. Jo, tik nematau visų pagrindinių komponentų: - desperacijos; - pajamų didinimo; - klientų išdūrinėjimo; Ir dar matau va tokią info: http://www.omnitel.lt/verslui/mokejimo-planai/paslaugos/skambucio-valdymas/balso-pastas/1871 (Bet kuriuo metu patys galite įjungti arba išjungti skambučių nukreipimą į BP dėžutę.) Jei tau prisiskambins — mokės (ir tikėtinai, statistiškai daugiau, nes prakalbėsit daugiau, nei minutę). Jei tau neprisiskambins ir įsijungs BP (kurį pats gali valdyti) — mokės pagal tarifus (tik) už minutę. Kuris variantas labiau palankus skambinančiajam — prisiskambinti ar ne? Mano akimis, operatoriui tikrai labiau naudinga, jei jis prisiskambintų ir jūs ilgiau kalbėtumėte, tačiau skambinančiajam ir tam, kuriam skambinama, adekvačiai naudinga sukomunikuoti (tai išplaukia jau iš to fakto, kad skambinantysis tą nori padaryti). Paslauga už kurią susimokama. O pats juk nenori pasakyti, kad omnio klientai yra idiotai ir patys negalėdami suvokti kokiomis paslaugomis ir kokiomis sąlygomis jie naudojasi, dėl to yra išnaudojami, išdūrinėjami..?