Taip, viskas teisingai. Tik mano nuomone jei tavo draugelis įmonės vardu nurodydamas motyvus raštu paprašytų paikeisti ir gautų BMS neigiamą atsakymą, teisme jis laimėtų, o teismo išlaidas padengtų BMS'as. "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:gj8glq$nbp$1@trimpas.omnitel.net... > Siandien apturejau ginca. Pasirodo bicas turi nauja, is BMS pirkta loptopa, kuris per tris menesius nuo pirkimo jau buvo sugedes 5 sykius!!! Ta byloja ir BSM servizo irasai. Bicui sakau-spjauk i barzda jiems ir tegu keicia. Bicas tvirtina-problemos (tame tarpe ir del garantinio keitimo) tarp juridiniu asmenu (loptopas pirktas ant imones) sprendziamos teismo pagalba. Taip jam paaiskino atseit pats Vartotoju teisiu gynimo Siauliu skyriaus virsininkas ir ..........atsisake padeti. Man tas labai keista, bet bicas musasi i krutine-be teismo niekaip, BMS atseit ta zino ir deda skersa. Na , ne visai skersa-vis taiso ir taiso :))))))))) Ar taip gali buti?