Nesikalba ta tema is viso, gali ta rasta saujoje pralaikyt visa diena ten stovedamas. Pakiso garantini rasta, isduota prie kompo, kuriame parasyta: Garantiniu laikotarpiu atsirade gedimai, salinami nemokamai. Salinti tu gedimu jie tai neatsisako? Kur prikibti? I teisma kreiptis nei patirties, nei ismanymo neturiu, o ir pinigu reikia investuoti, kuriuos nezinia ar prisiteisi.......... BMS ta zino , tad deda skersa. "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:gk7bpq$9c7$1@trimpas.omnitel.net... > Tai raštu prašėt grąžinti pinigus? > > > "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:gk795n$4ec$1@trimpas.omnitel.net... >> BMS paeme ir taiso jau antra savaite. Remiasi tuo-kad tarsi vykdo savo isipareigojimus-garantiniu laikotarpiu taiso preke nemokamai :))))))))) Jauciu taisys visa laikotarpi , o paskui jau prades pinigu prasyt uz taisyma :)))))