Deja, deja..Po paskutinio pokalbio BMSe, situacija tokia-BMS neatsisako atlikti garantinio remonto, na tai (itariu) ir tvarkys kol garantinis pasibaigs......Tipo , prie rusu -seniau budavo-trys garantiniai gedimai ir keicia, o dabar? Dabar, kiek kartu kiek suges-tiek kartu ir taisys, o kad firma tuo metu kompo neturi-jiems nei motais. Nes istatymas nieko siuo klausimu neapibrezes. Ar teko kam teisme irodinet, kad nedora, kai naujas daiktas genda syki i dvi savaites? "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gj9ulu$vt6$1@trimpas.omnitel.net... > Taip, draugas teisus. Tik dalinai. BMS-as vistiek privalo keisti. > > "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message > news:gj8glq$nbp$1@trimpas.omnitel.net... >> Siandien apturejau ginca. Pasirodo bicas turi nauja, is BMS pirkta >> loptopa, kuris per tris menesius nuo pirkimo jau buvo sugedes 5 >> sykius!!! Ta byloja ir BSM servizo irasai. Bicui sakau-spjauk i barzda >> jiems ir tegu keicia. Bicas tvirtina-problemos (tame tarpe ir del >> garantinio keitimo) tarp juridiniu asmenu (loptopas pirktas ant imones) >> sprendziamos teismo pagalba. Taip jam paaiskino atseit pats Vartotoju >> teisiu gynimo Siauliu skyriaus virsininkas ir ..........atsisake padeti. >> Man tas labai keista, bet bicas musasi i krutine-be teismo niekaip, BMS >> atseit ta zino ir deda skersa. Na , ne visai skersa-vis taiso ir taiso >> :))))))))) Ar taip gali buti? >