Šiaip manau ir po pirmo karto turi keist, jei pirkėjas pageidauja. Skirtumas tarp fizinio ir juridinio asmens yra tik tas, kad fiziniam asmeniui talkins VVTAT (nvtat.lt), o va juridiniam teks atstovauti save pačiam (ar samdyti teisininką), be VVTAT pagalbos. Tačiau šiuo atveju įstatymas vienas ir tas pats. Dusint reikia tą BMS'ą už tokius pokštus. "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:gja30o$82m$1@trimpas.omnitel.net... > Deja, deja..Po paskutinio pokalbio BMSe, situacija tokia-BMS neatsisako atlikti garantinio remonto, na tai (itariu) ir tvarkys kol garantinis pasibaigs......Tipo , prie rusu -seniau budavo-trys garantiniai gedimai ir keicia, o dabar? Dabar, kiek kartu kiek suges-tiek kartu ir taisys, o kad firma tuo metu kompo neturi-jiems nei motais. Nes istatymas nieko siuo klausimu neapibrezes. Ar teko kam teisme irodinet, kad nedora, kai naujas daiktas genda syki i dvi savaites?