Kad nekurinat naujos temos, noriu ishsiaiskinti irgi del pinigu grazinimo uz preke: Turiu toki nepigu laikrodi. Paslidinejau su juo ir jis praleido dregme, ko pasekoje liko demiu ant ciferblato ir siaip pradejo stovinet. Kadangi laikrodis deklaruoja, kad yra 200m water resist, tai siaip tai turetu buti kaip ir garantinis ivykis. Kaip suprantu, kad galima reikalauti grazinti pinigus uz preke arba pakeisti nauja arba taisyti? Kas nusprendzia ka daryti: pirkejas ar pardavejas? Ar nekiltu gincu del pingu grazinimo, nes laikrodis jau siaip nusidevejes? Kokia forma prasyti grazinti pinigus? Registruotu laisku? Iteikti laisva forma rasyta prasyma? "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message news:gj8glq$nbp$1@trimpas.omnitel.net... > Siandien apturejau ginca. Pasirodo bicas turi nauja, is BMS pirkta > loptopa, kuris per tris menesius nuo pirkimo jau buvo sugedes 5 > sykius!!! Ta byloja ir BSM servizo irasai. Bicui sakau-spjauk i barzda > jiems ir tegu keicia. Bicas tvirtina-problemos (tame tarpe ir del > garantinio keitimo) tarp juridiniu asmenu (loptopas pirktas ant imones) > sprendziamos teismo pagalba. Taip jam paaiskino atseit pats Vartotoju > teisiu gynimo Siauliu skyriaus virsininkas ir ..........atsisake padeti. > Man tas labai keista, bet bicas musasi i krutine-be teismo niekaip, BMS > atseit ta zino ir deda skersa. Na , ne visai skersa-vis taiso ir taiso > :))))))))) Ar taip gali buti?