Tema: Re: Del garantinio prekes keitimo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-10 12:31:24
Gali jiemns ant to garantinio bybi nupiesti ir paklausti ka jie apie tai
galvoja. Nes tai tiek pat galioja, kiek ir ju visi papaisymai del nemokamu
remontu.
IMHO jei reikia pinigu, rasai prasyma rastu ir prasai priimti. Jei sako
neimsim, sakai, kad visteik atsiusi pastu. Po to jau ziuri ka toliau daryti.
"Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
news:gk9rdh$sik$1@trimpas.omnitel.net...
> Nesikalba ta tema is viso, gali ta rasta saujoje pralaikyt visa diena ten
> stovedamas. Pakiso garantini rasta, isduota prie kompo, kuriame parasyta:
> Garantiniu laikotarpiu atsirade gedimai, salinami nemokamai. Salinti tu
> gedimu jie tai neatsisako? Kur prikibti? I teisma kreiptis nei patirties,
> nei ismanymo neturiu, o ir pinigu reikia investuoti, kuriuos nezinia ar
> prisiteisi.......... BMS ta zino , tad deda skersa.
>
> "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message
> news:gk7bpq$9c7$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai raštu prašėt grąžinti pinigus?
>>
>>
>> "Gintas" <netikras@adresas.lt> wrote in message
>> news:gk795n$4ec$1@trimpas.omnitel.net...
>>> BMS paeme ir taiso jau antra savaite. Remiasi tuo-kad tarsi vykdo savo
>>> isipareigojimus-garantiniu laikotarpiu taiso preke nemokamai :)))))))))
>>> Jauciu taisys visa laikotarpi , o paskui jau prades pinigu prasyt uz
>>> taisyma :)))))