Gjensidige atsiunte sarasa servisu, ir prie vieno tik buvo papildomas prierasas "Pakaitinis automobilis". Ten ir kriaupiausi, bet pasirodo, tas servisas pats neuziima nuoma, tad teko rasyti prasyma tiesiogiai i draudimo kompanija. Atsakymo vis nera. Ir servisas jokios pozicijos iki siol neturi is draudimo del remonto. Idomu, per kiek laiko draudimo kompanija turi atsakyti? "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message news:nmteec$mbh$1@trimpas.omnitel.net... > Linai, kazkaip nesitikejau tokio ne itin teisingo patarimo. > geriausia parasyt prasyma kaltininko draudimui su prasymu skirti pakaitine > auto ir isdestyti priezastis, kodel tai reikalinga. > su ergo nebuvo bedu tuo klausimu (i servisa atvare is AVIS nuomota auto) > nieko nereikejo paciam moketi, saskaitu nesioti. Seesam reikejo paciam > issinuomoti uz ne dauiau kaip 100 lt dienai auto ir daugiau nei trunka > masinos remontas (vertina ale ekspertai kiek uztruks remontas) ir mano > atveju buvo 6 dienos. reikejo apsimoketi paciam ir pristatyti saskaita - > pervedi kita diena pinigus > > "Linas Petkevičius" <linas@NNNNlekiam.lt> wrote in message > news:nmku96$8i6$1@trimpas.omnitel.net... >> Paprasčiausiai butu kreiptis i draudiko rekomenduota servisa, kuris turi >> tokia paslauga. >> >> "ManTas" wrote in message news:nmku60$8g1$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Laba diena, >> >> Įvažiavo į automobilį. Kaltininko draudimas yra TPVCA pas Gjensedige. >> Ar įmanoma kaip kompensaciją gauti pakaitinį auto kol remontuos manąjį >> (ar >> kompensaciją už tai)? Auto reikalingas kelionei į darbovietę. Viešasis >> transportas nevažiuoja. >> Gal yra kokia praktika? > >