Pravalas su ta Gjensidige - skambinu bendruoju numeriu, nes kito nėra. Pasirenku "žalos", laukiu ~ 10 min., tada bobike atsiliepia ir sako, kad ji tik asistente ir nieko nežino, pasiūlo palikti žinutę ir su manimi kas nors susisieks. Praeitą savaitę ta pati situacija. WTF? Likviduojasi jie ten ar kas? Laiškai trys jau parašyti. Pasiūlymai? "Linas Petkevičius" wrote in message news:nn4869$6n3$1@trimpas.omnitel.net... Vien tik paskambinimas pades labiau nei laiskai vadovui. "Vytautas" wrote in message news:nn3a0e$1cr$1@trimpas.omnitel.net... nu tai zinoma galima. galima ir po pirmo laisko tai ir daryt, bet klausimas ar pades. o pakartotinas laiskas paprasgai padeda, ypac jei dar paskambinama(is praktikos, ne tik susijusios su draudimu) "Linas Petkevičius" <linas@NNNNlekiam.lt> wrote in message news:nn2mst$rv2$1@trimpas.omnitel.net... > Dar kojom patrepset ir kumstuku pamojuot galima. > > "Vytautas" wrote in message news:nn2mf1$rru$1@trimpas.omnitel.net... > > o tai galima parasyt dar viena rastuka, apie tai, kad jau buvo rasyta ir > negautas atsakymas kazkiek dienu.o jei dar prikabinus skyriaus/padalinio > vadovus tai isvis per valanda viska gautum ko reikia ir ko ne :) > > > "ManTas" <mantis@abc.abc> wrote in message > news:nn2jgo$r2s$1@trimpas.omnitel.net... >> Skambinta, skambinta - gavo. Atsakyt telefonu darbuotoja nesugebejo. >> >> "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message >> news:nn263q$nlm$1@trimpas.omnitel.net... >>> dar karta paskambini paklaust ar gavo prasyma. seesam'as per para atsake >>> (teigiamai) ir pasiule ivairius nuomos variantus >>> >>> "ManTas" <mantis@abc.abc> wrote in message >>> news:nn0ftu$ccf$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gjensidige atsiunte sarasa servisu, ir prie vieno tik buvo papildomas >>>> prierasas "Pakaitinis automobilis". Ten ir kriaupiausi, bet pasirodo, >>>> tas servisas pats neuziima nuoma, tad teko rasyti prasyma tiesiogiai i >>>> draudimo kompanija. Atsakymo vis nera. Ir servisas jokios pozicijos iki >>>> siol neturi is draudimo del remonto. >>>> Idomu, per kiek laiko draudimo kompanija turi atsakyti? >>>> >>>> >>>> "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message >>>> news:nmteec$mbh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Linai, kazkaip nesitikejau tokio ne itin teisingo patarimo. >>>>> geriausia parasyt prasyma kaltininko draudimui su prasymu skirti >>>>> pakaitine auto ir isdestyti priezastis, kodel tai reikalinga. >>>>> su ergo nebuvo bedu tuo klausimu (i servisa atvare is AVIS nuomota >>>>> auto) nieko nereikejo paciam moketi, saskaitu nesioti. Seesam reikejo >>>>> paciam issinuomoti uz ne dauiau kaip 100 lt dienai auto ir daugiau nei >>>>> trunka masinos remontas (vertina ale ekspertai kiek uztruks remontas) >>>>> ir mano atveju buvo 6 dienos. reikejo apsimoketi paciam ir pristatyti >>>>> saskaita - pervedi kita diena pinigus >>>>> >>>>> "Linas Petkevičius" <linas@NNNNlekiam.lt> wrote in message >>>>> news:nmku96$8i6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Paprasčiausiai butu kreiptis i draudiko rekomenduota servisa, kuris >>>>>> turi tokia paslauga. >>>>>> >>>>>> "ManTas" wrote in message news:nmku60$8g1$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Laba diena, >>>>>> >>>>>> Įvažiavo į automobilį. Kaltininko draudimas yra TPVCA pas Gjensedige. >>>>>> Ar įmanoma kaip kompensaciją gauti pakaitinį auto kol remontuos >>>>>> manąjį (ar >>>>>> kompensaciją už tai)? Auto reikalingas kelionei į darbovietę. >>>>>> Viešasis >>>>>> transportas nevažiuoja. >>>>>> Gal yra kokia praktika? >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> >