dar karta paskambini paklaust ar gavo prasyma. seesam'as per para atsake (teigiamai) ir pasiule ivairius nuomos variantus "ManTas" <mantis@abc.abc> wrote in message news:nn0ftu$ccf$1@trimpas.omnitel.net... > Gjensidige atsiunte sarasa servisu, ir prie vieno tik buvo papildomas > prierasas "Pakaitinis automobilis". Ten ir kriaupiausi, bet pasirodo, tas > servisas pats neuziima nuoma, tad teko rasyti prasyma tiesiogiai i > draudimo kompanija. Atsakymo vis nera. Ir servisas jokios pozicijos iki > siol neturi is draudimo del remonto. > Idomu, per kiek laiko draudimo kompanija turi atsakyti? > > > "Vytautas" <nera@pasto.lt> wrote in message > news:nmteec$mbh$1@trimpas.omnitel.net... >> Linai, kazkaip nesitikejau tokio ne itin teisingo patarimo. >> geriausia parasyt prasyma kaltininko draudimui su prasymu skirti >> pakaitine auto ir isdestyti priezastis, kodel tai reikalinga. >> su ergo nebuvo bedu tuo klausimu (i servisa atvare is AVIS nuomota auto) >> nieko nereikejo paciam moketi, saskaitu nesioti. Seesam reikejo paciam >> issinuomoti uz ne dauiau kaip 100 lt dienai auto ir daugiau nei trunka >> masinos remontas (vertina ale ekspertai kiek uztruks remontas) ir mano >> atveju buvo 6 dienos. reikejo apsimoketi paciam ir pristatyti saskaita - >> pervedi kita diena pinigus >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NNNNlekiam.lt> wrote in message >> news:nmku96$8i6$1@trimpas.omnitel.net... >>> Paprasčiausiai butu kreiptis i draudiko rekomenduota servisa, kuris turi >>> tokia paslauga. >>> >>> "ManTas" wrote in message news:nmku60$8g1$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Laba diena, >>> >>> Įvažiavo į automobilį. Kaltininko draudimas yra TPVCA pas Gjensedige. >>> Ar įmanoma kaip kompensaciją gauti pakaitinį auto kol remontuos manąjį >>> (ar >>> kompensaciją už tai)? Auto reikalingas kelionei į darbovietę. Viešasis >>> transportas nevažiuoja. >>> Gal yra kokia praktika? >> >> > >