2016-12-11 13:14, Night rašė: > 11-21 akte jie viską į vieną surašė į vieną popierių ir jokių datų > nepaminėjo. Bet meistras man paskui skambino, sakė, kad draudimas su juo > susisiekė ir klausė visų detalių - kada pas mane buvo, ką kada darė ir > t.t. Cituoju aktą: > > "Patikrintas katilas, nustatytas katilo reguliatoriaus gedimas (kodas > 38-33). Pekeistas reguliatorius, atliktas kodavimas, derinimas, > išmatuota ir suderinta išmetamų dujų emisija" ir "Pagal gamintojo > serviso instrukcijas katilo reguliatoriaus procesorius užfiksavęs gedimą > (kodas 38=33) kuris įvyko dėl elektros tinklo maitinomo įtampos sutrikimų." O dabar iš draudimo pusės: 11-18 patikrino - katilas puikiai veikia. Kodėl jie turi mokėti pinigus? Galbūt susitarei su meistru ir nori iš kažkur paimtą valdymo plokštę prasukti kaip garantinį atvejį. Daug vilčių nedėčiau, o ateičiai - į draudikus kreipkis prieš pradėdamas remontuoti ir turėdamas defektinį aktą. Tuomet galėsi prisidengti būtinuoju reikalingumu, jei jie nespės atlikti savo procedūrų. -- Grammar for Time Travelers: The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not to be.