Perksaityk dar kartą - aš kreipiausi PRIEŠ suremontuodamas (11-16, suremontavo 11-17), o kad jie atvažiavo pažiūrėti tada, kai jau buvo suremontuota - na tai sakau, šalta gi jopapa, negalėjau laukti, kol ras laiko atvažiuoti pažiūrėti pataręs savo vaikams miegoti su kailinukais. "ejs" <ejs@no.where> wrote in message news:o2jgjq$4on$1@trimpas.omnitel.net... > 2016-12-11 13:14, Night rašė: >> 11-21 akte jie viską į vieną surašė į vieną popierių ir jokių datų >> nepaminėjo. Bet meistras man paskui skambino, sakė, kad draudimas su juo >> susisiekė ir klausė visų detalių - kada pas mane buvo, ką kada darė ir >> t.t. Cituoju aktą: >> >> "Patikrintas katilas, nustatytas katilo reguliatoriaus gedimas (kodas >> 38-33). Pekeistas reguliatorius, atliktas kodavimas, derinimas, >> išmatuota ir suderinta išmetamų dujų emisija" ir "Pagal gamintojo >> serviso instrukcijas katilo reguliatoriaus procesorius užfiksavęs gedimą >> (kodas 38=33) kuris įvyko dėl elektros tinklo maitinomo įtampos >> sutrikimų." > > O dabar iš draudimo pusės: 11-18 patikrino - katilas puikiai veikia. Kodėl > jie turi mokėti pinigus? Galbūt susitarei su meistru ir nori iš kažkur > paimtą valdymo plokštę prasukti kaip garantinį atvejį. > > Daug vilčių nedėčiau, o ateičiai - į draudikus kreipkis prieš pradėdamas > remontuoti ir turėdamas defektinį aktą. Tuomet galėsi prisidengti > būtinuoju reikalingumu, jei jie nespės atlikti savo procedūrų. > > -- > Grammar for Time Travelers: > The term "Future Perfect" has been abandoned since it was discovered not > to be.