Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui? Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui. Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai naujo daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad pats sugadinai. Nu sekmės vienok. "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net... > Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet pareiske, > kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu galimybe > prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti pinigus. Beda ta, > kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau tiesiai pas oficialu > atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja? >