Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka parašyti? Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu net ir į teismą nebaisu :) "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net... > gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai > garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone. > > "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message > news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui? >> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei >> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui. >> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai naujo >> daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada jie >> turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą tau >> atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai tikėtinas >> variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad pats >> sugadinai. Nu sekmės vienok. >> >> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net... >>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet >>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu >>> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti >>> pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau >>> tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja? >>> >> >> > >