o tai laikrodi atsiimti su tuo rastu ir nesti pardavejui? "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message news:gshu32$ah4$1@trimpas.omnitel.net... > Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka parašyti? > Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu net ir į > teismą nebaisu :) > > "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message > news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net... >> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai >> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone. >> >> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message >> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui? >>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei >>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui. >>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai naujo >>> daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada >>> jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą >>> tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai >>> tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad >>> pats sugadinai. Nu sekmės vienok. >>> >>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet >>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu >>>> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti >>>> pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau >>>> tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja? >>>> >>> >>> >> >> > >