Tema: Re: ..tesiant laikrodzio tema
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 17:25:25
Nu tai padarei klaidą, kad kai atidavei laikrodžio neįdavei rašto, kad nori 
jog grąžintų pinigus, dabar jie gali paimti pilnai sutaisyti ir tiek žinių 
:) Pliusas tas, kad jei laikrodis smarkiai pažeistas, jo taip greitai tikrai 
gali ir nepavykti sutaisyti :) O įdomu koks tas testas, merks į vandenį? :)) 
Ir išvis, reikėjo tau pardavėjui duoti laikrodį su tokiu raštu ir tiek 
žinių, tegul paskui atlikinėja testus, nu parašyk kaip viskas baiksis, jau 
man pačiam įdomu, gal viskas ir gerai bus :)


"Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
news:gshvp6$da7$1@trimpas.omnitel.net...
> Pardavejas suntinka grazinti pinigus jei is atstovo gausiu rasta jog tai 
> garantinis gedimas. Toliau, kas vyksta su atstovais: meistras paskambina 
> ir pasako, kad taip gedimas garantinis mes tvarkysim. Paskambinus meistro 
> vadovui ir paaiskinus jog reikalingas man toks rastas, jie sutiko ji 
> israsyti, BET atliks dar viena testa, kad nustatytu ar tikrai gedimas 
> garantinis. Vat ir bendravimo telefonu ypatumai! Ziuresim kuo baigsis
>
> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
> news:gshune$bko$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man dar iškilo klausimas, o tu su pardavėjais kalbėjai, ar iškart nešei į 
>> garantinį servisą?
>> Daryčiau taip, einu į garantinį, pasiemu laikrodį nieko jiems 
>> neaiškindamas, gaunu raštą iš oficialaus atstovo, kad tai yra gedimas, ir 
>> 10 ATM laikrodis turi būti atsparus vandeniui, nešu tada laikrodį 
>> pardavėjui ir reikalauju pinigų įteikdamas raštą apie tai (sau pasilik 
>> kopiją), ir ramiai lauki sprendimo. Kitas žingsnis kreiptis į vartotojų 
>> teises. Labai svarbu raštą įteikti su savo pageidavimais iškart, o ne 
>> paskui, jau palikus lairkodį, esu susiduręs su panašia situacija, tai jau 
>> paskui ir vartotojai nepadės. Dar tegul pardavėjas pažymį, su kokiu 
>> gedimu priduotas laikrodis, kad prileido vandens, nes dar paskui sugalvos 
>> jį numesti netyčia ir paskui aiškinti, kad tikrai negarantinis gedimas, 
>> va Auris numetė jį, paskui dar skandino jį vonioje :)) nu aš gal 
>> paranojikas, bet esu su panašiais dalykais susiduręs, biški kitoje 
>> srityje, bet vistiek, jei tik galima apsidrausti.
>> Kitas kelias, jei garantinis servisas parašytų, kad tai garantinis 
>> gedimas, tai jau irgi būtų pliusas manau kad ir pardavėjas tikrai 
>> neturėtų šakotis.
>>
>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gshu52$akl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>o tai laikrodi atsiimti su tuo rastu ir nesti pardavejui?
>>>
>>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
>>> news:gshu32$ah4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka 
>>>> parašyti? Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu 
>>>> net ir į teismą nebaisu :)
>>>>
>>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai 
>>>>> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone.
>>>>>
>>>>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
>>>>> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui?
>>>>>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei 
>>>>>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui.
>>>>>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai 
>>>>>> naujo daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su 
>>>>>> parašu, tada jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada 
>>>>>> priimti sprendimą tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, 
>>>>>> mūsuose mažai tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę 
>>>>>> numuilinti, kad pats sugadinai. Nu sekmės vienok.
>>>>>>
>>>>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet 
>>>>>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat 
>>>>>>> turiu galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti 
>>>>>>> grazinti pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i 
>>>>>>> garantini nesiau tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, 
>>>>>>> kad pakeistu i nauja?
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>