Nu tai padarei klaidą, kad kai atidavei laikrodžio neįdavei rašto, kad nori jog grąžintų pinigus, dabar jie gali paimti pilnai sutaisyti ir tiek žinių :) Pliusas tas, kad jei laikrodis smarkiai pažeistas, jo taip greitai tikrai gali ir nepavykti sutaisyti :) O įdomu koks tas testas, merks į vandenį? :)) Ir išvis, reikėjo tau pardavėjui duoti laikrodį su tokiu raštu ir tiek žinių, tegul paskui atlikinėja testus, nu parašyk kaip viskas baiksis, jau man pačiam įdomu, gal viskas ir gerai bus :) "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:gshvp6$da7$1@trimpas.omnitel.net... > Pardavejas suntinka grazinti pinigus jei is atstovo gausiu rasta jog tai > garantinis gedimas. Toliau, kas vyksta su atstovais: meistras paskambina > ir pasako, kad taip gedimas garantinis mes tvarkysim. Paskambinus meistro > vadovui ir paaiskinus jog reikalingas man toks rastas, jie sutiko ji > israsyti, BET atliks dar viena testa, kad nustatytu ar tikrai gedimas > garantinis. Vat ir bendravimo telefonu ypatumai! Ziuresim kuo baigsis > > "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message > news:gshune$bko$1@trimpas.omnitel.net... >> Man dar iškilo klausimas, o tu su pardavėjais kalbėjai, ar iškart nešei į >> garantinį servisą? >> Daryčiau taip, einu į garantinį, pasiemu laikrodį nieko jiems >> neaiškindamas, gaunu raštą iš oficialaus atstovo, kad tai yra gedimas, ir >> 10 ATM laikrodis turi būti atsparus vandeniui, nešu tada laikrodį >> pardavėjui ir reikalauju pinigų įteikdamas raštą apie tai (sau pasilik >> kopiją), ir ramiai lauki sprendimo. Kitas žingsnis kreiptis į vartotojų >> teises. Labai svarbu raštą įteikti su savo pageidavimais iškart, o ne >> paskui, jau palikus lairkodį, esu susiduręs su panašia situacija, tai jau >> paskui ir vartotojai nepadės. Dar tegul pardavėjas pažymį, su kokiu >> gedimu priduotas laikrodis, kad prileido vandens, nes dar paskui sugalvos >> jį numesti netyčia ir paskui aiškinti, kad tikrai negarantinis gedimas, >> va Auris numetė jį, paskui dar skandino jį vonioje :)) nu aš gal >> paranojikas, bet esu su panašiais dalykais susiduręs, biški kitoje >> srityje, bet vistiek, jei tik galima apsidrausti. >> Kitas kelias, jei garantinis servisas parašytų, kad tai garantinis >> gedimas, tai jau irgi būtų pliusas manau kad ir pardavėjas tikrai >> neturėtų šakotis. >> >> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >> news:gshu52$akl$1@trimpas.omnitel.net... >>>o tai laikrodi atsiimti su tuo rastu ir nesti pardavejui? >>> >>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message >>> news:gshu32$ah4$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka >>>> parašyti? Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu >>>> net ir į teismą nebaisu :) >>>> >>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai >>>>> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone. >>>>> >>>>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message >>>>> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui? >>>>>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei >>>>>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui. >>>>>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai >>>>>> naujo daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su >>>>>> parašu, tada jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada >>>>>> priimti sprendimą tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, >>>>>> mūsuose mažai tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę >>>>>> numuilinti, kad pats sugadinai. Nu sekmės vienok. >>>>>> >>>>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >>>>>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet >>>>>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat >>>>>>> turiu galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti >>>>>>> grazinti pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i >>>>>>> garantini nesiau tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, >>>>>>> kad pakeistu i nauja? >>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >