gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone. "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net... > Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui? > Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei > nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui. > Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai naujo > daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada jie > turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą tau > atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai tikėtinas > variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad pats > sugadinai. Nu sekmės vienok. > > "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message > news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net... >> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet >> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu >> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti pinigus. >> Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau tiesiai pas >> oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja? >> > >