taip. Lietuvoje uz garantini turi atsakyt pardavejas o ne atstovas "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:gshu52$akl$1@trimpas.omnitel.net... >o tai laikrodi atsiimti su tuo rastu ir nesti pardavejui? > > "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message > news:gshu32$ah4$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka parašyti? >> Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu net ir į >> teismą nebaisu :) >> >> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >> news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net... >>> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai >>> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone. >>> >>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message >>> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui? >>>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei >>>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui. >>>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai naujo >>>> daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, tada >>>> jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti sprendimą >>>> tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose mažai >>>> tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę numuilinti, kad >>>> pats sugadinai. Nu sekmės vienok. >>>> >>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message >>>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet >>>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu >>>>> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti >>>>> pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau >>>>> tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i nauja? >>>>> >>>> >>>> >>> >>> >> >> > >