Tema: Re: ..tesiant laikrodzio tema
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-04-20 16:52:46
Man dar iškilo klausimas, o tu su pardavėjais kalbėjai, ar iškart nešei į 
garantinį servisą?
Daryčiau taip, einu į garantinį, pasiemu laikrodį nieko jiems neaiškindamas, 
gaunu raštą iš oficialaus atstovo, kad tai yra gedimas, ir 10 ATM laikrodis 
turi būti atsparus vandeniui, nešu tada laikrodį pardavėjui ir reikalauju 
pinigų įteikdamas raštą apie tai (sau pasilik kopiją), ir ramiai lauki 
sprendimo. Kitas žingsnis kreiptis į vartotojų teises. Labai svarbu raštą 
įteikti su savo pageidavimais iškart, o ne paskui, jau palikus lairkodį, esu 
susiduręs su panašia situacija, tai jau paskui ir vartotojai nepadės. Dar 
tegul pardavėjas pažymį, su kokiu gedimu priduotas laikrodis, kad prileido 
vandens, nes dar paskui sugalvos jį numesti netyčia ir paskui aiškinti, kad 
tikrai negarantinis gedimas, va Auris numetė jį, paskui dar skandino jį 
vonioje :)) nu aš gal paranojikas, bet esu su panašiais dalykais susiduręs, 
biški kitoje srityje, bet vistiek, jei tik galima apsidrausti.
Kitas kelias, jei garantinis servisas parašytų, kad tai garantinis gedimas, 
tai jau irgi būtų pliusas manau kad ir pardavėjas tikrai neturėtų šakotis.

"Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
news:gshu52$akl$1@trimpas.omnitel.net...
>o tai laikrodi atsiimti su tuo rastu ir nesti pardavejui?
>
> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
> news:gshu32$ah4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu tai reikia kokio rašto, kad tai garantinis gedimas, nesutinka 
>> parašyti? Nemanau kad turėtų būti problemų dėl to, o jau su tokiu raštu 
>> net ir į teismą nebaisu :)
>>
>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>> news:gshu0f$ac4$1@trimpas.omnitel.net...
>>> gamintojas nieko neatrase, visgi lietuvoj atstovas sutiko, kad tai 
>>> garantinis. Bet atstovas ir pardavejas nera ta pati imone.
>>>
>>> "Lotuliukas" <Lotuliukas@Lotuliukas.lt> wrote in message 
>>> news:gshtrh$a2u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai ką gamintojas atrašė, kad visgi jis atsparus vandeniui?
>>>> Dažniausiai yra tvarkoma apie kelis mėnesius,tik tuo atveju, jei 
>>>> nesutvarko vietoje, ir siunčia jau gamintojui.
>>>> Tai jei garantinis gedimas, rašai prašymą, kad nori pinigų ar tai 
>>>> naujo daikto, neši pardavėjui, viena kopija jiems, kita tau su parašu, 
>>>> tada jie turėtų nustatyti ar tai gedimas garantinis ir tada priimti 
>>>> sprendimą tau atiduoti pinigus. Bent aš taip daryčiau. Aišku, mūsuose 
>>>> mažai tikėtinas variantas, jei matys bent menkiausia galimybę 
>>>> numuilinti, kad pats sugadinai. Nu sekmės vienok.
>>>>
>>>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:gshrsl$6k4$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Oficialus atstovas sutiko tvarkyti laikrodi pagal garantini, bet 
>>>>> pareiske, kad tvarkys kelis menesius. Kaip suprantu as taip pat turiu 
>>>>> galimybe prasyti pakeisti daiktai i nauja, arba prasyti grazinti 
>>>>> pinigus. Beda ta, kad pirkau is vieno pardavejo, o i garantini nesiau 
>>>>> tiesiai pas oficialu atstova. Kam itekti prasyma, kad pakeistu i 
>>>>> nauja?
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>