Sveiki, norėjau pasiteirauti - ar galima kažką ginčytis ir pasiekti tokioje situacijoje a) Tarkim kokioje nors kavinėje valgome ir paprašomes sąskaitos b) Biliardinėje pažaidžiame, ateiname susimokėt ir įteikia sąskaitą Ir mes pateikiame nuolaidų kortelę, bet mums pasako, kad apie tai reikėjo pranešti iš anksto, kadangi sąskaita jau išmušta ir jie negali nieko pakeist. 1) Apie patekimą nuolaidų kortelės yra paminėta kur nors virš baro 2) Absoliučiai niekur nepaminėta, kad apie galimas nuolaidas minėt iš anksto. Šis klausimas kilo, kadangi ne kartą yra buvę, kad ar pasipykus, ar šiaip geruoju yra pataisę tas sąskaitas. Neretai su fraze "paskutinį kartą". Taigi kokie niuansai čia? Kodėl jie taip elgiasi? Ar jiems kažkokios problemos? Ar čia tiesiog išpindėjimas?