Bent jau toj knaipej, kur anksciau nuolat lankydavausi, tai r-keeperis galedavo paskaiciuoti nuolaida ir po preliminarios saskaitos pateikimo iki ismusant ceki. Jei savininkais darbuotojais pilnai nepasitiki, tai gali buti opcija, kad pritaikyti nuolaida po saskaitos pateikimo gali tik vadybininkas o ne bliudnesys. Ninja666 wrote: > Sveiki, > > norėjau pasiteirauti - ar galima kažką ginčytis ir pasiekti tokioje > situacijoje > > a) Tarkim kokioje nors kavinėje valgome ir paprašomes sąskaitos > b) Biliardinėje pažaidžiame, ateiname susimokėt ir įteikia sąskaitą > > > Ir mes pateikiame nuolaidų kortelę, bet mums pasako, kad apie tai > reikėjo pranešti iš anksto, kadangi sąskaita jau išmušta ir jie negali > nieko pakeist. > > 1) Apie patekimą nuolaidų kortelės yra paminėta kur nors virš baro > 2) Absoliučiai niekur nepaminėta, kad apie galimas nuolaidas minėt iš > anksto. > > > Šis klausimas kilo, kadangi ne kartą yra buvę, kad ar pasipykus, ar > šiaip geruoju yra pataisę tas sąskaitas. Neretai su fraze "paskutinį > kartą". > > Taigi kokie niuansai čia? Kodėl jie taip elgiasi? Ar jiems kažkokios > problemos? Ar čia tiesiog išpindėjimas?