Is serijos turi nuolaida alu atskiesim labiau ir maisto maziau idesim. O dabar atnese tau patiekala dideli be jokiu nuolaidu, o tu pyst is po stalo nuolaida matai turiu ..... juk nuo tavo patiekalo nenuims padazo. Praeita savaitgali buvau kaune mole forto dvare, tai padavalka labai nemaloniai atnesus alaus reagavo kad noriu uz ji moketi tiek kiek parasytal nuolaidu lapuke. Reziume padare kaina pagal lapuka, bet vakaras sugadintas, galu gale 21:00 isprase lauk, tipo visas molas dirba iki 21:00 ir nebus pro kur iseina. Nebesiginchyjau, bet maksima ir boulingas tikrai dirba ilgiau nei iki 21:00 Jai jau apie antireklama, tai dedu dideli minusa forto dvarui. "Ninja666" <Ninja666@microsoft.com> wrote in message news:gvnslt$vtq$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > norėjau pasiteirauti - ar galima kažką ginčytis ir pasiekti tokioje > situacijoje > > a) Tarkim kokioje nors kavinėje valgome ir paprašomes sąskaitos > b) Biliardinėje pažaidžiame, ateiname susimokėt ir įteikia sąskaitą > > > Ir mes pateikiame nuolaidų kortelę, bet mums pasako, kad apie tai reikėjo > pranešti iš anksto, kadangi sąskaita jau išmušta ir jie negali nieko > pakeist. > > 1) Apie patekimą nuolaidų kortelės yra paminėta kur nors virš baro > 2) Absoliučiai niekur nepaminėta, kad apie galimas nuolaidas minėt iš > anksto. > > > Šis klausimas kilo, kadangi ne kartą yra buvę, kad ar pasipykus, ar šiaip > geruoju yra pataisę tas sąskaitas. Neretai su fraze "paskutinį kartą". > > Taigi kokie niuansai čia? Kodėl jie taip elgiasi? Ar jiems kažkokios > problemos? Ar čia tiesiog išpindėjimas?