Faktas wrote: > nu būna legendose tokių, kur ranką į ugnį įkiša ir toliau ramiai kalba. > bet normalus žmogus jau po pirmo kandimo (normalaus kandimo, o ne "ant bajerio" patampo - > su rankove einant labai jausdavosi kuris šuo supranta, kad čia "ant bajerio" ir byle įsikibęs patampo paurzgia, > o kuris biški trenktas ima jau rimtai, tai nors rankovė būdavo su visokiais sustiprinimais, mėlynės likdavo, > ir čia viskas daug maž žaidimo formoj, daugiau ant to rūbo puola, nei ant žmogaus, o kai jau rimtai puola, > ne pagąsdindamas, kai tik iltis truputi įlenda, tai po sukandimo kiaurai kaulus dantys praeina, kokie dar žiūrėjimai > po to kur trenkt ar pjaut....) > gaus šoką ko čia staiga taip nežmoniškai suskaudo ir pamirš visus peiliukus ir kitus šudukus. > kai tau zaidimo formoje kasdavo per apsaugas - zinoma, kad skausma jausdavai, nes tai buvo zaidimo formoje ir tu priimdavai tai pilnai. Ar tu zinai, kad yra sokas? Sakai soko busenoj labai skauda? Nu zinok netikiu. :) Kai kalba eina apie gyvybe ar mirti, kai turi pasirinkima - nukruojuoti sukramtytas, ar uzdauzyti ta padara, patikek - pasirinksi antra varianta. Na, bent as taip manau. Jei aisku, is anksto nenuleisi ranku. O tai, zinoma, padaryti yra papraciausia. Prisidengiant isankstine nuostata, kad pries suni be peiliuko ir sautuviuko nieko nepadarysi :) Dex