Sveiki, Turiu tokią situaciją. Vieną savaitgalį teko aplankyti motiną Klaipėdoje ir susipažindi su Klaipėdos vandenimis (ar kaip jie ten vadinasi). Mama buvo išvykusi, o man kaip šeimininkui teko priimti santechniką, kuris atėjo keisti skaitliukų. Vizitas buvo gan netikėtas, bet svečias užtikrino, kad jis tikrai nieko blogo nedarys, o tik veltui pakeis senus skaitliukus į naujus. Nieko blogo neįtardamas, sutikau. Po viso veiksmo buvo pakištas pasirašyti kažkoks skaitliukų keitimo aktas. Sutikrinau rodmenis, ir nieko blogo neįtardamas pasirašiau. Deja, pasirodo lape buvo dar nedidelė pastaba, kad vienas skaitliukas turėjo pažeidimą, kurios aš nepastebėjau. Kaip supratau iš telefoninio pokalbio su motina, tai pažeidimas ne plombos, o tiesiog kažkoks mechaninis. Dabar remiantis ta pastaba Klaipėdos vandenys teigia, kad visus metus siųs sąskaitą ne pagal skaitliukų rodmenis, o pagal kažkokią tai vidutinę normą. Kas įdomiausia, tai liečia tiek karštą, tiek šaltą vandenį, nors pažeidimą turėjo tik vienas skaitliukas. Motinai nuėjus aiškintis, niekas į kalbas nesileido, tik siūlė rašyti pretenziją. Nors buvo bandyta rodyti, kad antras skaitliukas tvarkingas ar šiaip kalbėtis. Parašius pretenziją, po kažkiek laiko gautas laiškas, kad "ji atmesta". Gal protingieji šios grupės lankytojai patars, kokia konkreti kontora turėtų prižiūrėti šiuos monopolininkus. Ir kam reikėtų konkrečiai skųstis, kad įrodyti kad "esi ne kupranugaris". Man atrodo, kad vartotojų teisės lygtais daugiau į televizorių naudotojus orientuotos. Ar jau tokiam ginče aukščiau tik teismas? Gal savivaldybėse yra kokie nors skyriai. Ne tiek gaila pinigų, kiek skaudu dėl biurokratinio požiūrio. Nors iki teismo greičiausiai irgi kažin ar eitume, nes jaučiu išlaidos neatpirks moralinio pasitenkinimo. Ačiū, Saulius Sakarauskas -- "Don't discount flying pigs before you have good air defense." -- jvh@clinet.FI