gyvenimas rodo-tarnybos nesukrunta, kol niekas neatsitinka-tavo pretenzijos mazai veiksmingos:))) Ar labai nori buti isgirstas? Ar labai nori, kad Klaipedos vandenu darbas butu bent kiek perziuretas? Imanoma tai, taciau zinok ranku nesusitepes meslo neiskabinsi :))))))))))))))) "Saulius Sakarauskas" <ssaulius123@gmail.com> wrote in message news:hamjaj$di8$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > > Turiu tokią situaciją. Vieną savaitgalį teko aplankyti motiną > Klaipėdoje ir susipažindi su Klaipėdos vandenimis (ar kaip jie ten > vadinasi). Mama buvo išvykusi, o man kaip šeimininkui teko priimti > santechniką, kuris atėjo keisti skaitliukų. Vizitas buvo gan netikėtas, > bet svečias užtikrino, kad jis tikrai nieko blogo nedarys, o tik veltui > pakeis senus skaitliukus į naujus. Nieko blogo neįtardamas, sutikau. Po > viso veiksmo buvo pakištas pasirašyti kažkoks skaitliukų keitimo aktas. > Sutikrinau rodmenis, ir nieko blogo neįtardamas pasirašiau. Deja, > pasirodo lape buvo dar nedidelė pastaba, kad vienas skaitliukas turėjo > pažeidimą, kurios aš nepastebėjau. Kaip supratau iš telefoninio pokalbio > su motina, tai pažeidimas ne plombos, o tiesiog kažkoks mechaninis. > > Dabar remiantis ta pastaba Klaipėdos vandenys teigia, kad visus metus > siųs sąskaitą ne pagal skaitliukų rodmenis, o pagal kažkokią tai > vidutinę normą. Kas įdomiausia, tai liečia tiek karštą, tiek šaltą > vandenį, nors pažeidimą turėjo tik vienas skaitliukas. Motinai nuėjus > aiškintis, niekas į kalbas nesileido, tik siūlė rašyti pretenziją. Nors > buvo bandyta rodyti, kad antras skaitliukas tvarkingas ar šiaip > kalbėtis. Parašius pretenziją, po kažkiek laiko gautas laiškas, kad "ji > atmesta". > > Gal protingieji šios grupės lankytojai patars, kokia konkreti kontora > turėtų prižiūrėti šiuos monopolininkus. Ir kam reikėtų konkrečiai > skųstis, kad įrodyti kad "esi ne kupranugaris". Man atrodo, kad > vartotojų teisės lygtais daugiau į televizorių naudotojus orientuotos. > Ar jau tokiam ginče aukščiau tik teismas? Gal savivaldybėse yra kokie > nors skyriai. > > Ne tiek gaila pinigų, kiek skaudu dėl biurokratinio požiūrio. Nors > iki teismo greičiausiai irgi kažin ar eitume, nes jaučiu išlaidos > neatpirks moralinio pasitenkinimo. > > Ačiū, > Saulius Sakarauskas > -- > > "Don't discount flying pigs before you have good air defense." > -- jvh@clinet.FI > >