Tema: Re: Ginčas dėl sugadintų vandens skaitliukų
Autorius: Eimis
Data: 2009-10-09 14:38:49
Prirašė elektros už keli šimtus kWh Kaune VST. Vienas griežtas laiškas
registruotu paštu. Po savaitės atsakymas, kad skundas patenkintas, ir
atsiprašymas už patirtus nepatogumus. Dar po savaitės - oficialus išrašas iš
VST kažkokio posėdžio, kad inspektorius A.B. bubaustas griežtu papeikimu už
protokolo ir etc. nesilaikymą. Laiko sąnaudos - aktų analizei - ~1,5 val +
0.5 val. rašto surašymui + 15 min. pašte išsiųsti laišką.