kodėl man atrodo, kad jei kažkokiam tipiniam popiergaly yra įrašytos kažkokios ypatingos aplinkybės, tai prie jų turėtų būt papildomai parašoma "susipažinau" ir pasirašoma? Ar čia fantazijos? "Eimis" <eimisas@centras.lt> parašė naujienų news:hamjnh$e1q$2@trimpas.omnitel.net... > Čia ne biurokratija. Čia naujas stilius, gausiai naudojamas pvz.: el > tinklų, šilumininkų ir etc. kontorų, kurios bando savo skyles lopytis kitų > piliečių sąskaita. > > O tau kopija dokumento liko, kuriame būtų tas spec. įrašas išlikęs? > > "Saulius Sakarauskas" <ssaulius123@gmail.com> wrote in message > news:hamjaj$di8$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Sveiki, >> >> Turiu tokią situaciją. Vieną savaitgalį teko aplankyti motiną >> Klaipėdoje ir susipažindi su Klaipėdos vandenimis (ar kaip jie ten >> vadinasi). Mama buvo išvykusi, o man kaip šeimininkui teko priimti >> santechniką, kuris atėjo keisti skaitliukų. Vizitas buvo gan netikėtas, >> bet svečias užtikrino, kad jis tikrai nieko blogo nedarys, o tik veltui >> pakeis senus skaitliukus į naujus. Nieko blogo neįtardamas, sutikau. Po >> viso veiksmo buvo pakištas pasirašyti kažkoks skaitliukų keitimo aktas. >> Sutikrinau rodmenis, ir nieko blogo neįtardamas pasirašiau. Deja, >> pasirodo lape buvo dar nedidelė pastaba, kad vienas skaitliukas turėjo >> pažeidimą, kurios aš nepastebėjau. Kaip supratau iš telefoninio pokalbio >> su motina, tai pažeidimas ne plombos, o tiesiog kažkoks mechaninis. >> >> Dabar remiantis ta pastaba Klaipėdos vandenys teigia, kad visus metus >> siųs sąskaitą ne pagal skaitliukų rodmenis, o pagal kažkokią tai vidutinę >> normą. Kas įdomiausia, tai liečia tiek karštą, tiek šaltą vandenį, nors >> pažeidimą turėjo tik vienas skaitliukas. Motinai nuėjus aiškintis, niekas >> į kalbas nesileido, tik siūlė rašyti pretenziją. Nors buvo bandyta >> rodyti, kad antras skaitliukas tvarkingas ar šiaip kalbėtis. Parašius >> pretenziją, po kažkiek laiko gautas laiškas, kad "ji atmesta". >> >> Gal protingieji šios grupės lankytojai patars, kokia konkreti kontora >> turėtų prižiūrėti šiuos monopolininkus. Ir kam reikėtų konkrečiai >> skųstis, kad įrodyti kad "esi ne kupranugaris". Man atrodo, kad vartotojų >> teisės lygtais daugiau į televizorių naudotojus orientuotos. Ar jau >> tokiam ginče aukščiau tik teismas? Gal savivaldybėse yra kokie nors >> skyriai. >> >> Ne tiek gaila pinigų, kiek skaudu dėl biurokratinio požiūrio. Nors iki >> teismo greičiausiai irgi kažin ar eitume, nes jaučiu išlaidos neatpirks >> moralinio pasitenkinimo. >> >> Ačiū, >> Saulius Sakarauskas >> -- >> >> "Don't discount flying pigs before you have good air defense." >> -- jvh@clinet.FI >