Tema: Re: Ginčas dėl sugadintų vandens skaitliukų
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-09 09:08:12
kodėl man atrodo, kad jei kažkokiam tipiniam popiergaly yra įrašytos 
kažkokios ypatingos aplinkybės, tai prie jų turėtų būt papildomai parašoma 
"susipažinau" ir pasirašoma? Ar čia fantazijos?



"Eimis" <eimisas@centras.lt> parašė naujienų 
news:hamjnh$e1q$2@trimpas.omnitel.net...
> Čia ne biurokratija. Čia naujas stilius, gausiai naudojamas pvz.: el 
> tinklų, šilumininkų ir etc. kontorų, kurios bando savo skyles lopytis kitų 
> piliečių sąskaita.
>
> O tau kopija dokumento liko, kuriame būtų tas spec. įrašas išlikęs?
>
> "Saulius Sakarauskas" <ssaulius123@gmail.com> wrote in message 
> news:hamjaj$di8$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>   Sveiki,
>>
>>   Turiu tokią situaciją. Vieną savaitgalį teko aplankyti motiną 
>> Klaipėdoje ir susipažindi su Klaipėdos vandenimis (ar kaip jie ten 
>> vadinasi). Mama buvo išvykusi, o man kaip šeimininkui teko priimti 
>> santechniką, kuris atėjo keisti skaitliukų. Vizitas buvo gan netikėtas, 
>> bet svečias užtikrino, kad jis tikrai nieko blogo nedarys, o tik veltui 
>> pakeis senus skaitliukus į naujus. Nieko blogo neįtardamas, sutikau. Po 
>> viso veiksmo buvo pakištas pasirašyti kažkoks skaitliukų keitimo aktas. 
>> Sutikrinau rodmenis, ir nieko blogo neįtardamas pasirašiau. Deja, 
>> pasirodo lape buvo dar nedidelė pastaba, kad vienas skaitliukas turėjo 
>> pažeidimą, kurios aš nepastebėjau. Kaip supratau iš telefoninio pokalbio 
>> su motina, tai pažeidimas ne plombos, o tiesiog kažkoks mechaninis.
>>
>>   Dabar remiantis ta pastaba Klaipėdos vandenys teigia, kad visus metus 
>> siųs sąskaitą ne pagal skaitliukų rodmenis, o pagal kažkokią tai vidutinę 
>> normą. Kas įdomiausia, tai liečia tiek karštą, tiek šaltą vandenį, nors 
>> pažeidimą turėjo tik vienas skaitliukas. Motinai nuėjus aiškintis, niekas 
>> į kalbas nesileido, tik siūlė rašyti pretenziją. Nors buvo bandyta 
>> rodyti, kad antras skaitliukas tvarkingas ar šiaip kalbėtis. Parašius 
>> pretenziją, po kažkiek laiko gautas laiškas, kad "ji atmesta".
>>
>>   Gal protingieji šios grupės lankytojai patars, kokia konkreti kontora 
>> turėtų prižiūrėti šiuos monopolininkus. Ir kam reikėtų konkrečiai 
>> skųstis, kad įrodyti kad "esi ne kupranugaris". Man atrodo, kad vartotojų 
>> teisės lygtais daugiau į televizorių naudotojus orientuotos. Ar jau 
>> tokiam ginče aukščiau tik teismas? Gal savivaldybėse yra kokie nors 
>> skyriai.
>>
>>   Ne tiek gaila pinigų, kiek skaudu dėl biurokratinio požiūrio. Nors iki 
>> teismo greičiausiai irgi kažin ar eitume, nes jaučiu išlaidos neatpirks 
>> moralinio pasitenkinimo.
>>
>>   Ačiū,
>>   Saulius Sakarauskas
>> --
>>
>> "Don't discount flying pigs before you have good air defense."
>> -- jvh@clinet.FI
>