Čia ne biurokratija. Čia naujas stilius, gausiai naudojamas pvz.: el tinklų, šilumininkų ir etc. kontorų, kurios bando savo skyles lopytis kitų piliečių sąskaita. O tau kopija dokumento liko, kuriame būtų tas spec. įrašas išlikęs? "Saulius Sakarauskas" <ssaulius123@gmail.com> wrote in message news:hamjaj$di8$1@trimpas.omnitel.net... > > Sveiki, > > Turiu tokią situaciją. Vieną savaitgalį teko aplankyti motiną Klaipėdoje > ir susipažindi su Klaipėdos vandenimis (ar kaip jie ten vadinasi). Mama > buvo išvykusi, o man kaip šeimininkui teko priimti santechniką, kuris > atėjo keisti skaitliukų. Vizitas buvo gan netikėtas, bet svečias > užtikrino, kad jis tikrai nieko blogo nedarys, o tik veltui pakeis senus > skaitliukus į naujus. Nieko blogo neįtardamas, sutikau. Po viso veiksmo > buvo pakištas pasirašyti kažkoks skaitliukų keitimo aktas. Sutikrinau > rodmenis, ir nieko blogo neįtardamas pasirašiau. Deja, pasirodo lape buvo > dar nedidelė pastaba, kad vienas skaitliukas turėjo pažeidimą, kurios aš > nepastebėjau. Kaip supratau iš telefoninio pokalbio su motina, tai > pažeidimas ne plombos, o tiesiog kažkoks mechaninis. > > Dabar remiantis ta pastaba Klaipėdos vandenys teigia, kad visus metus > siųs sąskaitą ne pagal skaitliukų rodmenis, o pagal kažkokią tai vidutinę > normą. Kas įdomiausia, tai liečia tiek karštą, tiek šaltą vandenį, nors > pažeidimą turėjo tik vienas skaitliukas. Motinai nuėjus aiškintis, niekas > į kalbas nesileido, tik siūlė rašyti pretenziją. Nors buvo bandyta rodyti, > kad antras skaitliukas tvarkingas ar šiaip kalbėtis. Parašius pretenziją, > po kažkiek laiko gautas laiškas, kad "ji atmesta". > > Gal protingieji šios grupės lankytojai patars, kokia konkreti kontora > turėtų prižiūrėti šiuos monopolininkus. Ir kam reikėtų konkrečiai skųstis, > kad įrodyti kad "esi ne kupranugaris". Man atrodo, kad vartotojų teisės > lygtais daugiau į televizorių naudotojus orientuotos. Ar jau tokiam ginče > aukščiau tik teismas? Gal savivaldybėse yra kokie nors skyriai. > > Ne tiek gaila pinigų, kiek skaudu dėl biurokratinio požiūrio. Nors iki > teismo greičiausiai irgi kažin ar eitume, nes jaučiu išlaidos neatpirks > moralinio pasitenkinimo. > > Ačiū, > Saulius Sakarauskas > -- > > "Don't discount flying pigs before you have good air defense." > -- jvh@clinet.FI