turiu 2 bamperius tai masinai.. ar tai kanors keicia? "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hjpju0$fa4$1@trimpas.omnitel.net... > Matai, problema paklausėjo suformuluota maždaug taip: > "Kuriuo autobusu pigiau nusigauti iki Klaipėdos?" > > O tu užduodi "patikslinantį" klausimą: > "O tu ką, nuosavo automobilio neturi???" > > Taigi, mano manymu šiuo atveju yra visiškai ne į temą klausimai: kas per > automobilis, kelintų metų, kokios spalvos, ir kiek sėdynių jame... Nes > atsakymai į tokio pobūdžio klausimus visiškai niekaip nepadės paklausėjui > atsakyti į jo pradinį (pagrindinį) klausimą. > Jei klaustų "kur gauti panaudotą bamperį" - tada galėtum klausti "koks > automobilis". :))) > > J. > > "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message > news:hjpha1$ah5$1@trimpas.omnitel.net... >> kodel ne i tema klausimas? siaip idomu kad per toks retas automobilis kad >> taip sunku su detalem o juo labiau kas per servisas kad negali visko >> tvarkingai suorganizuoti >> "Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message >> news:hjp60f$la8$1@trimpas.omnitel.net... >> > Na, klausimai vis tiek ne į temą - koks skirtumas, koks automobilis? >> > >> > Pavyzdys iš mano istorijos (ir tuo pačiu nuoroda, kaip elgtis). >> > Man supirdolino automobilį. Sugadinta buvo tik viena padanga. Servisas >> > patikino mane, kad lygiai tokios pačios padangos jau gauti neįmanoma, o >> > padangos paprastai ant vienos ašies dedamos vienodos. Dėl to, servisas >> > turėjau pirkti 2 naujas kitokias (bet analogiškas senosiom) padangas, o >> > kaltininko draudimas sumokėjo už vienos padangos 80% (nes >> > nusidėvėjimas). >> > Toliau, buvo elementarus pokalbis su kaltininku (jo tėvu), ar aš >> > neturiu >> > pretenzijų. Na, mano pretenzija buvo ~240Lt viso (200Lt viena nauja >> > padanga + 40 Lt antros padangos), tai atidavė čia pat iš piniginės >> > 250Lt >> > ir visos pretenzijos baigėsi. >> > >> > Ergo, kadangi pačių santykių esmė solidariojoje atsakomybėje >> > (kaltininkas >> > + jo draudimo bendrovė), tai visus nuostolius, kuriuos tu patyrei, bet >> > kurių tau neapmokėjo kaltininko bendrovė, privalai išsireikalauti iš >> > paties kaltininko. Kaip senais gerais laikais. >> > >> > >> > >> > "Vytautas" <kazkoks@pastas.lt> wrote in message >> > news:hjp59e$jv5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> o kokia cia masina tokia reta? >> >> >> >> >> >> "Junda" <junda@dtiltas.lt> wrote in message >> >> news:hjp48g$hvp$1@trimpas.omnitel.net... >> >> > On 2010.01.26 21:54, Gintas wrote: >> >> >> draudimas turi sumoket visa kaina uz remonta, kuris atliktas >> >> >> servise >> >> >> is >> >> >> ju pateikto saraso. Servisas gali ta bamperi remontuot, idet ne >> >> >> nauja >> >> >> (motyvuodamas, kad ir taviskis jau nebe naujas). Masina turi buti >> >> >> grazinta techniskai tvarkinga ir neprimokant savu pinigu. Taciau , >> >> >> jeigu >> >> >> tavo drauge uzsinores butinai naujo bamperio-primoket tures, nes >> >> >> taip >> >> >> tipo jinai pakelia masinos verte. >> >> > >> >> > Ne, ji visai nenori naujo bamperio, bet servisas jai aiškina, kad >> >> > naudoti >> >> > gauti Lietuvoje neįmanoma. >> >> >> >> >> >> >> >> >>