DPK nuomonę parašiau su to žmogaus kontaktais, aišku nepasiūliau kalbėtis, bet jei panorės tai ir pasikalbės. Gavęs ir šįkart neigiamą atsakymą, tada raštiškai kreipsiuos į DPK. Draudikas bando išsaugot seno draudimo likutį, negalvodamas, kad naujasis mano draudikas bus nebe jis. "Linas Petkevičius" wrote in message news:ic38r5$u9g$1@trimpas.omnitel.net... >Kilo klausimas: ar susirašinėjimas e-mail prilyginamas raštišku ? Sakykim taip - labai abejoju, kad draudikas pradetu neigti toki susirasinejima. Nera jam prasmes. >Užklausiau nuomonės DPK, tai ji vienareikšmiškai pasakė, kad draudikas Pasakyk tai draudikui, pasiulyk pasikalbeti su tuo paciu DPK darbuotoju. Paklausk, kaip jiems patogiau - ar pasiskambinti patiems, ar gauti rastiska atsakyma i tavo skunda.