Is asmenines praktikos su buteliais niekas nezaidzia, deda i viena deze ir uzsakant prekes primena tiekjui apie trukuma arba nelikvida. Kadangi alus yra be akcizinio lipduko, tai tiekejai atves to alaus be problemu :) Kurio ir taip be progos atveza. Su telikais taip nebuna. "Linas Petkevičius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message news:gns8cf$l8n$1@trimpas.omnitel.net... > Grazinti kaip nelikvida - ciau jau pardavejo reikalas, zais jis ar ne su > tuo. O ir tvarkingai paemes pinigus nuo kliento, jau negrazinsi gi kaip > nelikvido. Bet procesas vistiek panasus. Pirkejas tycia sugadino preke, > kurios negali pirkti. Aisku, teliko atveju isijungia BK, kai kuriais > atvejais. Bet jei sudauzyta telika pakeisim specialai numestu ir sudauzytu > buteliu, realiai bus analogiska situacija. > > Beje - cia ne sarkazmas, o zinios ish praktikos. > > "Terpentinas" <ddainiusTRINTI@takas.lt> wrote in message > news:gns7un$kom$1@trimpas.omnitel.net... >> Nelyginciau situacijos su alumi ir televizoriumi. Pirmu atveju nugertas >> alus bus grazintas tiekejui kaip nelikvidas (iprasta situacija) o apsauga >> eis toliau ramiai gerti kavos. Lino atveju, plazminis televizorius >> kainuoja neplayginamai brangiau ir bus visai kita ivykiu seka. >> Bet reikia nepamirsti, jei pacukai taip kasnakt uzsukines alaus uz dyka >> pagerti, apsauga imsis veiksmu, po kuriu pacukai nebenores parduotuveje >> alaus gerti. >> >