Teoriją iš esmės žinau (jei nežinočiau būčiau nesilažinęs). Kas tada kai pardavėjas "padeda" ant kreipimosi raštu? Inspekcija tiesiogiai gali tik rekomenduoti. O jei nori apginti savo teises - eini teisman. Tai vat ir reikia tokio teismo sprendimo pavyzdžio. Beja, ar mobiliems tai galioja ar jie patenka į sąrašą? "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:in48kg$ci2$1@trimpas.omnitel.net... > http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450 > > "Martozo" <martozoistrinti@xxx.lt> wrote in message > news:in472i$9p4$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar teisingai pamenu, kad kai prekė su garantiniu ir garantinis pripažįsta, >> kad tai garantinis gedimas, pirkėjas turi teisę nuspręsti ką jis darys >> (remontuos, keis, paims pinigus, sumažins kainą) su preke. Aišku yra ten >> niuansai su prekių sąrašu, terminais ir kaip procedūriškai taisyklingai >> tai atlikti, bet mane domina pats faktas, kad tai renkasi pirkėjas. Gal >> kas kur matė teismo sprendimą šiuo klausimu? Susilažinom su bendradarbiu >> iš 50 Lt. >> >> Ar man jau ruošti pinigus? >> >