Cia jus be abejo teisus, bet jei kiekviena vertinti pagal tokius kriterijus, ju butu milijonai ... Jus "ant 120" vairuojat geriau, nei kitas "ant 40", kitas su 2 promilem vairuoja geriau, nei dar kitas blaivas, trecias per raudona geriau pravaziuos, nei ketvirtas per zalia ... Ir taip kruvos individualumu. Aisku, gal ir ne kvaila butu kazkokiu budu kiekvieno vairuotojo sugebejimus patikrinti bent jau pagal 10 kokiu pagrindiniu kriteriju ir kiekvienam individualiai numatyti bent jau pagrindinius ju, tokius, kaip reakcijos greitis, atsparumas alkoholio, narkotiniu medziagu, fiziologiniu ir psichologiniu organizmo pokyciu poveikiui, kuno konstitucija, psichikos stabilumas ir t.t. Va ir gautumet teises pagal kriterijus, kur butu numatyta kiek galima kur vaziuot butent jums, kiek galima prisigert, kiek kokiu narkotiku vartot, kiek nemiegojus bus, kur nevaziuot, jei esat psichiskai nestabilus. Butu teisinga, bet praktiskai nelabai igyvendinama. -- "rr" <z@x.cc> wrote in message news:j2emmg$lbp$1@trimpas.omnitel.net... > cia del to virsijimo tai yra labai skirtingos situacijos: > 1. Tarkim pas mane nauja techniskai tvarkinga masina, moku gerai vairuoti ir 3h nakties, kai nei masinu nei praeiviu nera vaziuoju gelezinio vilko gatve 120 km/h vietoj 80 km/h, tai manau cia labai smulkus pazeidimas > 2. Kita situacija as 15.00 h su sena netvarkinga masina vaziuoju mieste 80km/h. tai manau, kad cia pavojus isauga x kartu. > > Labai gaila, kad visi ziuri tik i tai kiek virsijai neatsizvelgdami i salygas. > Ar yra man pritarianciu?