Tema: Re: maksima valdo
Autorius: Bronco
Data: 2014-12-01 16:16:46
On 2014-12-01 14:54, Struktur wrote:
> Tada bent ka rukai pasakyk...
>

Jau gal raminkis su tais rūkymais? Ar tiesiog labai nori panašios 
grįžtamosios reakcijos?

> Dabar letai ir nuo pradziu: kol kas Codec'as apie _papildomas_ prekes
> nieko neminejo. labiausiai tiketina, kad preke apskaiciuota ne tuo kodu.

Pritariu. Gali būti. Net gal greičiausiai taip ir bus. Turėtum suprasti, 
jog rašau komentarus į konkrečius postus iš eilės, o kai rašiau 
pirmuosius ir pasiūliau vagystės versiją, dar nebuvau skaitęs sekančio 
CodeC posto apie riešutus, ką jau paminėjau. Kalbėjau tik apie teorinį 
vagystės modelį.

> kas del veikianciu schemu, tai kaip LP monejo, paprasciau visai
> neskanuoti kazkokios prekes menamam "kompanionui", nei uzsiimineti
> prekiu "prirasymu" prie svetimu cekiu.

Kad paprasčiau sutinku, bet ar saugiau vagišiui? Gi, pati primityviausia 
vagystės schema iš kasos ir yra "porininkui" nenuskenuoti prekių. Manau, 
apsauga pirmoje eilėje ir ieško tokios schemos. Čia tik atsiranda kitas 
pavojus, jog staiga daug pirkėjų grįš aiškintis, ką aš ir rekomendavau 
CodeC'ui. Bet didelė tikimybė, jog apsižiūrėjęs pirkėjas grįš pas tą 
patį kasininką, kuris sakys "oi, atsiprašau, klaida, tuoj ištaisysim".

Lygiai toks pats scenarijus vykdavo ir mano aprašytu atveju Ispanijoje. 
Irgi, kai pasakai ir įbedi pirštu į čekį su neegzistuojančia preke, 
iškart atsiprašo ir grąžina pinigus. Iškart, be jokių dėmesingų čekio 
tyrinėjimų ir abejonių, net "sorry" išgirsti net nebaigęs sakyti pirmo 
sakinio :)

Tikrai yra toks apgaulės metodas prekybos centruose, maximoje, ne 
maximoje, bet yra, ir yra kažkokia tam schema. Gal tokia, kaip aš 
sugalvojau ekspromtu, o gal kažkokia gudresnė, bet jie tikrai ne 
prekybos centro savininko labui dirba.

rezultatas tas pats, tik
> atsakomybe galimai butu mazesne (apie parduotuves nuostoliu
> buvima/nebuvima kalbet neverta, tokiems jie neidomus).

Kuo atsakomybė padidėtų, jei "prirašytum kas 50-iam pirkėjui riešutus"? 
Visada grįžus pirkėjui pripažinsi klaidą ir jam kompensuoji. Bet dauguma 
greičiausiai negrįžta dėl visokių smulkmenų.