"saint" <1@1.1> wrote in message news:m641op$i98$1@trimpas.omnitel.net... > Trumpai: pirktas tel. sugedo, pareikalavau pardavejo grazint pinigus, > pardavejas grazint pinigus atsisake, siulo preke keisti "nauja" (realiai, > pagal Apple garantija, turbut, i refurbished gamini). Dokumente kalbama, kad apratas pakeistas, o ne siūloma pakeisti. Kaip iš tikro yra? > Nusiunciau skunda i VVTAT, tie persiunte i VNMPI, gavau atsakyma > (prisegu). > > Kazkaip dabar gaunasi, kad ne pirkejas sprendzia ar keist preke i kita, ar > atsiimt pinigus, o pardavejas. > Pagal CK taip lyg ir neturetu buti. > > Siust nx? Kokie galimi tolimesni veiksmai is mano puses? Siųsti nx tikrai nereikia. Reikia sprendimą apskųsti inspekcijos viršininkui pradžiai.