O konkrečiau galima? Nes tas "kad toks reikalavimas nepadarytų didelės žalos pardavėjui" tai tokia labai jau plati sąvoka. pvz: Jeigu grąžinu po dviejų mėnesių perdegusias LED lemputes, pirktas po 40Lt - čia didelė žala, ar ne? O jeigu grąžinu 4 mėnesius naudotą mobilų telefoną, kuriam nustojo veikti ekranas - čia didelė žala, ar ne? Jeigu kalbame apie esminius bei smulkius gedimus, tai viena, bet kai kalbame apie didelę ar nedidelę žalą, tai jau visai kas kita. Jeigu bandysime grąžinti automobilį, nes jam sugedo "prikurkė", tai be abejonės bus nepildytinas reikalavimas, bet jeigu sugedo viena iš esminių dakto funkcijų (kaip kad kažkoks telefono komponentas, be kurio dalies funkcijų apskritai neįmanoma vykdyti), tai reikalavimas turi būti vykdomas ir abejoju, kad LAT būtų išaiškinęs kitaip. Be abejo būtų smalsu pamatyti tą išaiškinimą, kad nefantazuoti. "Cube" <no@gmail.com> wrote in message news:m64bfm$rdq$1@trimpas.omnitel.net... > > Jei trumpai - yra LAT išaiškinimas, kad pirkėjo teisė reikalauti gražinti > pinigus nėra absoliuti, reikia atsižvelgti į protingumo ir teisingumo > kriterijus, bei kad toks reikalavimas nepadarytų didelės žalos pardavėjui, > todėl tam tikrais atvejais galima ir netenkinti. Tavo atvejis, iš tiesų, > kaip tik ir galėtų būtų tokios situacijos pavyzdys. >