Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Caponi
Data: 2014-02-03 17:41:05
Viskas priklauso nuo poziurio. As tiesiog iprates gerbt tiek zmoniu su
kuriais bendrauja, tiek savo konfidencialuma, nepriklausomai nuo to, kad
daznai tie duomenys, bent is pirmo zvilgsnio, niekam tiesiogiai neidomus.
O jei sneket apie tokius veikejus kaip Google, tai tikrai taip, pas juos
nesedi akiniuoti dedes ir tavo backupu personaliai nestudijuoja, graziai
paprasiusiems i kompakta irase neiteikineja. Bet lygiai taip pat to
(dazniausiai) nedaro visokie mailu rinkimo vorai paleisti SPAM'eriu, visokie
adwarai, spywarai ir analogisko pobudzio, dazniausiai toolbaru ir search
enginu pavidalo, dziaugsmai, kuriu pilni klientu kompai (jie gi irgi padeda
zmonem gyvent geriau, nes pareguliuoja ju tam tikru sriciu ejimo kryptis,
kad paprasciau butu).
Taip, as vienas pries sistema nelaimesiu, bet man ta visuotine duomenu
kaupimo bbz kur ir kodel manija nepatinka ir as pagal ta avinu bandai skirta
dudele sokinet nesiruosiu, grynai is principo, juolab, kad butinybes tam
visiskai jokios nematau.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/