Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Caponi
Data: 2014-02-03 18:49:21
Neturiu jokio noro detaliai nagrinetis visas bent viesai deklaruojamas
visokiu G+, FB ir analogu galimybes ir funkcijas, kur ant tiek viskas
suvelta, kad niekada negali but tikras, kad sudeliojai (ar nuemei) visas
reikalingas ar nereikalingas varneles (o kas ten, kur ir kaip realiai juda
niekas is pasalies nezino).
Kas jau ten ko ir su kuo prisisinchronizaves ir prisidalines su draugais,
kuriu nepazista, cia jau kiekvieno asmenine problema, itariu, kad tokie
elementarus scenarijai kaip Petro ideta nuotrauka kaip Jonas Antano zmona
ciupineja per pjanke pas Juoza, kuo nei Jonas, nei Antano zmona labai
nesidziaugia (o ir Juozui gal nelabai patinka, kad ten matosi jo buto
interjeras), nera retenybe. Tik tiek, kad toks elgesys po biski tampa norma
ir niekas tuo nesirupina ir jokiu priemoniu pries tai nesiima. Kam taip
gerai - OK, man tai nepatinka - pagal galimybes as jokiais savo
disponuojamais duomenim su niekuo nesidalinu.
Mano pradinis postas buvo tik atsakymas i paklausima kokiu tikslu gali buti
nenorima dalintis duomenim su Googlu, auklejimu ar pamokslais uzsiimt
nesiruosiu.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/