Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Rimas
Data: 2014-02-04 23:19:08
On 2014-02-04 21:23, Caponi wrote:
>Nu kad nieko nereikia pistis - issiaiskinu kas man idomu ir pasidarau kaip
>noriu, nematau ka ten labai vargt reiketu.
>Va jei zmogus nerastingas (t.y. nemokantis skaityt) tinginys, tada kitas
>reikalas, atjunges samone po viskuo ka geri dideli dedes paduoda pasirasai
>ir sedi davolnas, laisva likusi laika panaudoji like'u spaudinejimui
>snukiaknygej, o kai uzsimanai est ir pamatai kad nera uz ka, tai prakeiki
>lietuviskus kraugerius darbdavius ir pyzdini i ten kokia Norge silkiu
>dubasint ar Anglijos parashas sluot ir taip gerint savo gerbuvi :-)
>

>--
> [...]

Ne nu tai aisku, kai uzsimanai mesos, juk daug smagiau eit nusipirkt
 parseli, ji sert, uzaugint, paskui papjaut ir tik tada valgyt. Kur jau cia,
 ble nueit ir nusipirkt pas koki normalu ukininka. Tik durniai taip daro.
Su tokia logika, tai toliau kiaules sudu ir nemato zmogus nieko, nes mat
 kiekviena karta dvirati vis israst reikia. Vietoj to, kad energija nukreipt
 i dar neatrastus dirvonus, taip sakant.