Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Caponi
Data: 2014-02-05 02:40:54
Analogija su parselio auginimu butu teisinga, jei pats pradeciau rasytis
softa uzduotims atlikt, kai tokio jau prikurta n+1 variantu (nors ir tai
gali but kaip variantas - o kas, jei as galiu padaryt geriau nei kiti?).
Dabar gi as tik pasirenku man tinkamiausia varianta, o truputi pasidomet kas
vyksta su mano informacija tikrai nepakenks, jei man ji is tiesu kazkiek
svarbi. Gal pas mane poziuris i informacija yra kiek kitoks nei daugumos
zmoniu, kurie suvokia jos verte, kai pagaliau iskeliauja amzinyben ju 10
metu kauptos nuotraukos vieninteliam egzemplioriuj, nes mano darbas
tiesiogiai su tuo susijes.
Va tik visokiu Googlu taip maloningai viskas siuloma ir dovanojama neprasant
net aciu pasakyt panasiau i tai, kad vazineja pas kiekviena gyventoja geras
dede ukininkas-multimilijonierius ir nuostabybiskiausius parselius dovanoja
uz dyka, ir dar pas tave ant kiemo iskepa kepsni beigi tave pamaitina.
As kazkodel komunizmu netikiu, tai bevelyju nueit i man patinkancia
parduotuve, isirinkt patinkancia mesos rusi, ja pasiruost pagal savo skoni
ir issikept pagal savo supratima, o ne pult est atsidarius lauko duris prie
slenkscio rasta kazkieno padeta garuojanti kotleta, kad ir su kokio Obamos
vizitine kortele. Man jau seniai nebe niolika, kad per ausis trykstu
optimizmas ir tikejimas, kad kazkas uz juru mariu mano gerove baisingai
rupinasi ir diena nakti triusia, kad tik man lengva gyvent butu ir uz tai
nepraso nei cento.

Sekmes beariant dirvonus, as jokiu budu nenoriu tau (ir niekam kitam) to
malonumo atimt, atai pradetu visi vietoj arimo mastyt kaip jie elgiasi
virtualiam pasauly, as be darbo likciau :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/

P.S. Tikriausiai kai skaitai laikrasty, kaip pas bobute is finansu
ministerijos atejo geras dede ir pazadejes jai padidint pensija, netiketai
issinese visas jos santaupas, irgi nemanai, kad bobute kvailai pasielge
patikejus zmogaus gerumu ir tyrais ketinimais?