Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Caponi
Data: 2014-02-04 21:23:06
Nu kad nieko nereikia pistis - issiaiskinu kas man idomu ir pasidarau kaip
noriu, nematau ka ten labai vargt reiketu.
Va jei zmogus nerastingas (t.y. nemokantis skaityt) tinginys, tada kitas
reikalas, atjunges samone po viskuo ka geri dideli dedes paduoda pasirasai
ir sedi davolnas, laisva likusi laika panaudoji like'u spaudinejimui
snukiaknygej, o kai uzsimanai est ir pamatai kad nera uz ka, tai prakeiki
lietuviskus kraugerius darbdavius ir pyzdini i ten kokia Norge silkiu
dubasint ar Anglijos parashas sluot ir taip gerint savo gerbuvi :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/