Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Bronco
Data: 2014-02-04 03:32:35
On 2014-02-03 16:41, Caponi wrote:
> Viskas priklauso nuo poziurio. As tiesiog iprates gerbt tiek zmoniu su
> kuriais bendrauja, tiek savo konfidencialuma, nepriklausomai nuo to, kad
> daznai tie duomenys, bent is pirmo zvilgsnio, niekam tiesiogiai neidomus.

Tavo norai suprantami ir gerbtini, bet problema tame, jog šitas procesas
jau seniai išėjo už bet kokios kontrolės galimybių ribų ir guglas seniai
turi visus duomenis ir apie tave, ir apie tavo draugus, ir apie draugų
draugus ir visus ryšius tarp jūsų. Jei 99% žmonių tuo nesirūpina ir
sinchronizuoja savo turimus duomenis su visomis sistemomis, applais,
guglais, ms, fb, tweeteriais ir t.t. ir pan., tai tas vienas likęs
procentas gali elgtis nors ir visiškai racionaliai, korektiškai ir
saugiai, bet tai ne dešimtąja procento dalimi nepakeis viso vaizdo, kurį
mato minėtos kontoros. T.y. jau galima tiesiog atsipalaiduot ir
pasistengti iš šito proceso pagaut malonumą, nes nekaltybė seniai
prarasta :)

Kita vertus, kodėl tau reikia kankintis ir iš principo saugoti jų
duomenis, jei jie nesaugo tavų?

Kad procesas nesuvaldomas aš jau prieš keletą metų supratau, kai pradėjo
nuolatos eiti "kvietimai" nuo visokių draugų ir pažįstamų iš pačių
įvairiausių socialinių tinklų. Gali tu pats jais gyvenime būti
nesinaudojęs ir neturėti jokių akauntų juose, bet tie soc. tinklai apie
tave ir tavo draugus info jau turi, nes anie patys jiems ją suuploadino.
Belieka tikėtis, jog visos tos kontoros su turima info elgsis ir saugos
ją garbingai, ir, apart atitinkamų valdžios struktūrų, be reikalo po
juos niekas nesiknaisios, nes pasirinkimo vis tiek nėra.