Tema: Re: Cyanogenmod ir kontaktai
Autorius: Yvl
Data: 2014-02-05 13:12:26
o ka daryt, kai fotke puikuojasi imones puslapyje prie kontaktu? taigi pyze
koks asmens duomenu paviesinimas gaunasi!

"Rimas"  wrote in message news:lct3o3$qdr$1@trimpas.omnitel.net...

2014.02.05 11:15, Zyza rašė:
> Pamirsau pridet - telefonus su google gal ir dzin sinchronizuot, bet
> fotkes kolegu googleje saugot jau man kazkaip biski pereboras.

tai nesaugok ir nesinchronizuok. Ot problemą radai...
Pas mane darbo reikalais visi tel be jokių ten foto ir pan (nx to
reik?), o tie keli draugai kur yra su foto, tai irgi dzin, nes žmonos ar
draugės jau senai juos visokiuose šūdfeisbokiuose patalpinę...

P.S. pirmiausia pasižiūrėk, gal tie tavo kolegos irgi facebokuose kas
min po kokią fotkę įkelia, tada išvis problemos kaip ir nelieka.