On 2015-02-03 20:39, Caponi wrote: > tai man paprasciau ir palankiau paimt ju pinigus, nei pasiust "ja > neponimat po ruski") Šiaip, čia gal kiek sutirštini spalvas ;) Net jei nekalbėtum rusiškai, kompiuterinę techniką jie tau vis tiek paliktų remontuoti, nes šiame klausime svarbiau geras meistras, nei jo lingvistiniai sugebėjimai. Ypač, jog rusakalbiai klientai Lietuvoje puikiausiai suvokia, jog čia labiau jų problema, nei lietuvio IT specialisto. Pvz., jei kabake rusas IŠ RUSIJOS nesusikalbės su padavėja rusiškai, tai bus labiau apčiuopiamas minusas kabakui, nei tau tavo paminėtu atveju. p.s. kažkada šitoje sferoje dirbau ir puikiai žinau, jog rusakalbiai klientai nebūtų išsilakstę vien todėl, jog aš nekalbėčiau rusiškai ;)