Ne nu rimtai, sumodeliuok situaciją kuomet dėl navigatoriaus programinės (duomenų) klaidos būtų galima teoriškai paduoti į teismą navigacijos gamintoją? Aš tik vienintelį būdą matau jei dėl hardware koks akumas sprogsta, bet čia kita istorija, dėl programinės dalies niekaip nesumastau. "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:nhiq7e$3a3$1@trimpas.omnitel.net... > On 2016-05-18 19:59, amenox wrote: >> Reik turėt labai gerą fantaziją arba turėt velniškai gerą advokatą. :) > > Nepadės advokatas. KET privalu laikytis. Tiesiog pabrėšiu dar kartą, jog > EULA tai ne pagrindinis teisės principas, todėl gali pasitaikyti ir > situacijų, kai žalą prisiteisti įmanoma. Aišku, ne už vėlavimą į lėktuvą > ar važiavimą pažeidžiant KET ir dėl to padarius avariją. > > Čia va juokinga istorija apie aklą pasitikėjimą navigacija :) > > http://www.dailymail.co.uk/news/article-2262149/Belgian-woman-67-picking-friend-railway-station-ends-Zagreb-900-miles-away-satnav-disaster.html > >