Vat man įdomu, kai dar nebuvo navigacijų ar kas nors padavė į teismą popierinių žemėlapių gamintoją? :) Tavo išvardinta situacija nelabai, navigatorius tik sumodeliuoja maršrutą, ar juo vadovautis sprendimą priima vairuotuojas. Pvz. dabartinės navigacijos turi ir trafiko informaciją, taigi važiuojant dėl kažkokių ryšio ar dar bėdų jos neperduoda informacijos apie kamštį priekyje. Kas kaltas? Provaideris kuris teikia trafiko info? Navigacijos gamintojas? Žemėlapių duomenų tiekėjas? Va taip vat. Visada reik žinot kad navigacija viso labo pagalbinė priemonė, kaip ir šokėjo kiaušiai. ;) Bandyt teisme pritempt prie to kad "navigacija tiksliai neatspėjo kaip ir kur man važiuot", na nežinau. Ir dar, jei tavo sutuacijoj nebuvo kelio ženklų, tai tada iš kur apie tą tarpeklį sužinos žemėlapių gamintojas? Bandyk dar. :) "Bronco" <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote in message news:nhki75$uf7$1@trimpas.omnitel.net... > On 2016-05-19 09:10, amenox wrote: >> Ne nu rimtai, sumodeliuok situaciją kuomet dėl navigatoriaus programinės >> (duomenų) klaidos būtų galima teoriškai paduoti į teismą navigacijos >> gamintoją? > > Nepažadu, jog sugalvosiu patį geriausią variantą, čia galėtų ir kiti savo > fantaziją įjungt :) > > pvz. truck navigation, įmonė atlieka tarptautinį greitai gendančio > krovinio gabenimą (pvz., mėsa, žuvis ar kažkas pan.). Navigatorius nuveda > fūrą į kokį siaurą tarpeklį, kuriame apsisukt neįmanoma, fūra užstringa. > Atitinkamų kelio ženklų ten irgi nebuvo, nes ten tik vietiniai važinėja, > kurie ir taip viską žino, o fūros ten niekas gyvenime nematęs. Krovinys > sugenda. Visos kitos Truck navigacijos su tais pačiais žemėlapiais tokios > klaidos nedaro, tik šito gamintojo. > > Itogo, turim specializuotą navigacijos sistemą už daug pinigų ir dėl jos > kaltės patirtus nuostolius. IMHO, bet tokia situacija nebe atrodo > beviltiška prisiteisti nuostolius. > > Kas geriau kokią situaciją sugalvos? :)