On 2016-05-21 15:08, Linas Petkevičius wrote: > Taip, bet pavyzdys, kad nugrybaves klientas gali teigti, kad EULA > negalioja - netinkamas. Kadangi navigacija atlieka tik vieną esminę funkciją - neleidžia nugrybauti, reiškia bet koks teoriškai įmanomas ieškinys ir bus tik apie tai, jog ji nugrybavo ir naudotojui padarė nuostolių. Kaip tai atrodys, kokių tam aplinkybių reikia, bbz, bet būti taip, jog visada teisi tik Navigacijos bendrovė su savo EULA būtų nonsensas. O kad advokatams tektų paplušėt įrodinėjant NAV kaltę, tai čia akivaizdu. Iš kitos pusės pagalvokim - jei kažkas dirba iš užpakalio styrančiomis rankomis, tai jis tikrai gali "prisidirbti" ir paskui privalės kompensuoti klientų patirtus nuostolius. Kodėl NAV įmonė turėtų būti išimtimi? Kažkokia išskirtinė paslauga? Nemanau. Privėlei į programos kodą klaidų, suklaidinai žmones, atsirado nuostoliai, malonėk kompensuot.