> - ne, nes tai galima pavadinti "kryžiažodžių sudarymas/sprendimas" > ir yra užsidaręs savyje. Mokoma kaip sukurti ir po to kaip išspręsti tą > sukurtą fiktyvų kryžiažodį, > bet visai nemokoma kaip iš to "kryžiažodžio" užsidirbti duonos.. > (netgi priešingai, visaip pajuokiami to norintys) Tikrai taip - neismokoma nei kaip is EU fondu paimt pinigu, nei kaip gauti vietiniu finansu, nei kaip deretis su pramones imonem - nieko. Ir to niko nemokinama, nes tie kas mokina - yra is tos sistemos, kurioje to daryt nereikejo. >> - mokslas merdi, nes jis negali funkcionuoti be rimto finansavimo.. > Juk $$$ skiriami, tik neaišku kokiais keliais ir kur tie $$$ nukeliauja. > - sakykim laimėtas mokslinio projekto finansavimas, > tai jau praėjo pusė projekto laiko, o ministerija nesugeba pervesti lėšų > (gal laiko banke ir ima procentus?) Sitas "(gal laiko banke ir ima procentus?)" - girdetas kaip pletku lygyje, girdetas kaip ir realiai darytas, ir netik mokslo istagoise, bet ir kitu biudzetiniu, net ir auksciausiu bidzetiniu istaigu buhalterijose: "neduosi man pinigu ant procentu padet - buhalteres darbo neteksi" Siaip idomu - kokis projektas laimetas? is LT fondo, ar kokis kitoksai, nes kaip tik i kelis taikausi...