> > "Kesha" wrote in message news:n3jmlr$pdq$1@trimpas.omnitel.net... > >>tada keista, kad bandai pritaikyti aerodinamines savybes varomo varikliu >> objekto, objektui, kurio jau varikliai nevaro ir nei žmogus nei kompai >> nevaldo. >>Dingus traukai, oras labai greitai tavo horizontalųjį greitį padaro lygų 0, >> o tiksliau jis tampa lygus vėjo greičiui. > > > O nieko tokio, kad lektuvo gamintojai mano kitaip? kur tu matai, kad lėktuvo gamintojas mano kitaip? man atrodo painioji lėktuvo skridima mažesniu nei kreisinis greičiu ir suvartytą lėktuvą, tada jis tampa metalo gabalu, autobusu, greičiau traukinio vagonu ir joks konstruktorius neaprašys kaip jis dar gali skristi tokios būsenos. Ir beje lėktuvas suvarpytas kulkų gali dar bandyti imituoti lėktuvą ar sklandytuvą, bet pamuštas raketos - niekaip jam tas nesigaus. > Ir kaip tada jis sugebejo nusklesti 3 km? o va šitoje vietoje man giliai pochui, gal vėjas buvo tinkamo greičio ir pakeliui, gal marsiečiai padėjo... > Ir kiek pagal tave gali nusklesti parasparnis su pilnai atleistais klevantais > is kilometro aukscio štiliaus metu ir be termiku? Pagal tavo teorija krenta > kaip plyta? paraspasrnis su neveikiančiu varikliu tampa sparno tipo parašiutu... Pagal "mano teorija", reikia iš skrendančio lėktuvo išmesti kokį "čemodaną" ir žiūrėti kiek jis ir kokiu greičiu bandys pavyti lėktuvą...